Monday 27 February 2023

שי סטרסיקו סדנה לתקשורת פרויקט ״הגיל השלישי בלב שלי״


 שי סטרסיקו וצוות מאמנים בתקשורת מציגים:סדנה לתקשורת בין אישית ויצירה במיוחד לגיל השלישי


במסגרת נסיוני  בעולם האימון כ-25 שנה נוכחתי לראות שככל שהעולם מתקדם טכנולוגי כך אנחנו כבני אדם יותר מתקשים ללמוד מה אפשרי לנו בתחומי החיים!

בעולם של היום ב-2023  הבינה המלאכותית נכנסה לחיינו ויצרה עולם חדש של אפשרויות והזדמנויות שלא היו בעבר

ויהיה נכון לומר שמקצועות רבים יעלמו 

ויחד עם זאת הזדמנויות חדשות יופיעו להתפתחות וליצירה

 לכן על מנת להגיע לרמה חדשה בחיים מומלץ לנו לעצור ולהתבונן בחיינו, להתמקד בתחומים שחשובים לנו

.וממש לצייר את המפה של חיינו

  בכל תחום לסמן לנו את המטרה הבאה ובעצם לעבור למצב של  יצירה במקום הישרדות שכולנו חווים בשלב כזה או אחר

להיות מעל הנסיבות ולנצח את החיים

גם אני חוויתי עליות וירידות בתחומים שונים וגיליתי שבעצם כדאי ללמוד לעצור בחיים ולפקס את המחשבות שלי למקום שמעצים אותי

להמנע ממחשבות שמורידות ומקטינות אותי ואת המטרות שלי

למרות הכל ולנצח במקומות שחסר לי מימוש עצמי

אחד מהדברים הבולטים הוא שבדרך כלל  יש לנו תמונה מסויימת על חיינו

ולא בהכרח התמונה הזו מתקיימת במציאות


המציאות יותר חזקה מהתמונה שיש לנו בראש

בכדי ליצור רמה חדשה של הצלחה בחיים לפי תחומים  וביחסים בפרט אנו נדרשים לעבוד לפי תוכנית שיצרנו

!שמדייקת את המטרות שלה ושמה דגש על הביטוי העצמי שלנו ועל הכיף לחיות חיים של יצירה לעומת חיים של הישרדות


יירשנו גישה לחיים שלא בהכרח משרתת את היצירתיות שלנו, הגישה שלנו יכולה ליצור נצחונות גדולים בחיים

!אך גם יכולה להשאיר אותנו במקום דומה ולגרום לנו להסתובב סביב הזנב ולא בהכרח לצמוח ולהתפתח


 עולם התקשורת הבין-אישית ״ דיבור והקשבה״ מאפשר כמעט כל דבר בחיים בתנאי שאנו יודעים לזהות את הגישה שלנו לאותו תחום בחיים מה כבר יש ? מה דעתינו בתחום ?

? ואיך אנחנו מרגישים לגבי זה


היופי בחיים שלנו הוא  שתמיד אנו יכולים ליצור גישה חדשה שתאפשר לנו יצירה חדשה

ואפילו תוצאה לא צפויה שתקפיץ אותנו לרמה חדשה של הגשמה בתחום ספציפי עצמו ובחיים בכלל


לכן יצרנו תוכנית ליצירה של עתיד שהוא מבוסס על בחירה ויצירה ולא בה ממקום של אין ברירה אלו החיים ואלו הקלפים שניתנו לי

נלמד על איך ליצור תמונה שיוצרת עתיד מעצים

נקבל תובנות לחיים שמבוססות על תקשורת בין אישית ובכלל בעולם

נלמד לעבוד עם כלים מיוחדים בתקשורת ובעזרת כלים דיגיטלים נגישים לכל אדם

ללא צורך בידע טכני או כישרון מיוחד


ניצור שיחה חדשה סוחפת ויצירתית שתאפשר קירבה חדשה עם הסובבים אותנו משפחה, חברים, מכרים ומעגלים סביבתיים מתוך הקהילה בה אנו חיים

ניצור יחד עבודת צוות יעילה

ותמיכה הדדית


זאת ועוד בסדנה של שי סטרסיקו  אימון בתקשורת ויצירת תמונה מנצחת לחיים

תוכלו למצוא בבלוג שלי 

וכאן | שי סטרסיקו 

No comments:

Post a Comment